March 27, 2009

.: mcm-mcm cerita :.

.: aku n raja farah :.


.: keluk ekonomi :.




.: camping punyer cerita :.

hye semua.akhirnya,dpt juga aku mengupload gambar dan mengupdate kan blog.huh.lame btol la tak asukkan cerita.so kali ni,3 story dalam 1 entry.

CERITA 1

gambar aku ngan raja farah!,2 minggu yang lepas, aku ade pegy rakaman ewah-ewah.pada hari jumaat jam 3 ptg di Capital Studio, Damansara.3 episod skali rakaman.mcm2 la artis ader kat sane!tersangat lah meriah.ape tak nyer kalo melayan lawak2 kak engku n nabil Raja Lawak tuh.hmm.

CERITA 2

apa ada pada keluk/graf tersebut!hmm.actually, gambar tu menunjukkan aku baru jew abes test makroekonomi.graf/keluk tu yang basic je.kami punye test lagi advance.macam dah nak jadi economist plak.haha.naseb baek aku dpat jawab walaupun ramai mengatakan susah.memang la susah, tapi aku dah cuba sedaya upaya untuk membuat yang terbaik.semoga aku dapat markah yg baguihh.Amin!
CERITA 3

gambar ramai2 tu kat Ulu Bendul,Gunung Angsi,N9.last week pegy camping kat sane.best la jugak.kenape?sbb aku jadi penghulu time tuh n bukan aku nk, tp terjerat sendiri.so,terpaksalah.

~aktiviti yg best
~group members yang hot!
~happening sgt2
~enjoy
~suke
nak pegy lagi!



No comments: