September 9, 2009

finally, kita berpisah!

Mr.EusoFF now back to blogging.

terlalu banyak stoli moli yang akan tertera di persada blog .:aBSofcukiNgLutELy SiNgLe:. tetapi terpaksa di ringkaskan supaya korang senang nk baca.

Cerita 1 :


photo taken by : sizuka,
advisor : ni
na

Mr EusoFF telah dipanggil oleh wartawan wanita HMetro tersebut serta abang cameraman untuk mengutarakan ucapan Selamat Hari Raya. Ini adalah rakaman video. Video akan di uploadkan di website Harian Metro.

Second Year Accounting Management Photoshoot juga berlangsung pd hr ini. Gambarnya belum diterbitkan lagi.so harap bersabar.

After photoshoot ni, Mr. EusoFF bergegas ke class(1 hour je). After the class, cepat2 Mr. EuSoFF melajukan langkah ke gate utama UTM International Campus KL, kerana salah seorang schoolmate sedang tunggu untuk menjemput Mr.EuSoFF ke KLCC n Midvalley. Beliau dan rakannya menjemput Mr.EuSoFF untuk berbuka bersama bagi menghangatkan lagi keadaan. plus mmg lame x jumpe. Kalau orang dah jemput, kita kena terima, dan dia kena belanja kan? thanx guys!

Cerita 2 :

aku benci situasi ni. aku ulangi, aku BENCI segalanya di kawasn ini.
orangnya, komuternya, indonesiannya.
i experienced PICK POCKET here!
i lost my 3months E71
5h september 2009!
aku F*** org yg curik tu.
tp aku redha dan menerima dugaan ini.
ada hikmah disbaliknya!

p/s : thanx to soraya azizah, mims rahin, hafidz ronaldo, azrin talhah, syazwan mazlan, aizat azmi kerana menceriakan aku.thanx for the overnite same2, thanx for the movie(orphan), thanx for the ride, thanx for segala-galanya!

SELAMAT HARI RAYA !

No comments: