March 12, 2010

bercanda di GUNUNG NUANG

L is for the way u look at me
O is for the only one i see
V is very very extraordinary
E . . .(bla bla bla)
korang sambung sendiri okies! gua tak sanggup nak nyanyi lagi dah, agak kegelian juga menyanyikan lagu ni. lambat lagi kot gua nk kahwin. yang pasti, gua akan make surekan lagu ni diperdendangkan masa gua kahwin nanty! it is a must. NOKTAH!
back to the topic.


5-7 march gua pergi "camping" ke gunung nuang, lokasinya di Hulu Langat, Selangor. Gua diwajibkan hadir sebagai pembantu kepada AJK camping atas sebab gua ni memegang jawatan majlis tertinggi dlm Persatuan *****! gua ulang lagi sekali, gua DIWAJIBKAN hadir sebagai PEMBANTU! setibanya disana, gua di-inform untuk jadi peserta. kawan seangkatan gua pon diturunkan takhta jd peserta jugak! bukan main lg dia tacing, tp gua suka jer sebab gua jadi muda dan dipandang muda. yer lah, peserta adalah juniors. EUSOFF AQEUDDIN masih muda! still teenagers!




gua tak nak bercerita panjang lah, banyak kot nk kena taip, story ikut gmbr k? hehe

peminat! haha.(juniors)


BFF gua!


SORRY! PROSES MENGUPLOAD AGAK TERHAD. pics 18SG byk sgt. haha. refer Facebook jer la! ok?btw, CAMPING was totally superb walaopon pengurusan camping sgt KO! oops.



edisi : SUBWAY, AU2 Setiawangsa, KL





with the photographer : PANDAGRAPHER







nice. thanx for the treattttt!





emmmmm, jelas terasa kesedapannya!

3 comments:

putra said...

best ah gi camping..

aizul marcello said...

subway sgt gle besh ok! tyme gua kat melbourne, gua dok bntai bender alah tuh jer!

Ijoy said...

JUNIOR SORANG!
HAHA