October 2, 2009

eidulfitri '09

hari ini sy tersangat free untuk mengupdate blog!
almost 2 weeks jugak tidak mengupdate blog ini.
aku tahu, kalian semua ternanti-nanti bila agaknya aku nk update blog ni kan?
so skarang, amek ko!

tatapilah wajah-wajah murni sekalian!

first day of eidulfitrie



Mr.EuSoFF's family..!~



first day raya
location : yaya's castle, IBAI's

second day of eidulfitrie



tongek jangan tak tongek!!



location : tanjong kapor

third day of eidulfitrie

3rd day ni special skit. they all semua beraya kat my castle plak.
thanx to Aizat Azmi for the amazing pics.



jgn tgk lame-lame. fengsan korang nanty jgn carik aku!
jeling2 skit kat frame gmbr tuh, aku yg chubby di usia muda



kami dh habis mkn!
dr kiri - Mr.EuSoFF, yaya's, dee's, elynn's




 ini sgt penting, sila take note ya!
pudding itu sy buat!
segala tempahan email aku kayh?.

forth day eidulfitrie




location : jeram's, Mims Rahin houz.

okayh. itu saja cerita-cerita raya yang sempat diketengahkan.
thanks kpd kawan2 yg jemput aku ke open houz rmh mereka, sorry sebab x dpt hadir semua,
next year kita raya sakan lagi!

p/s : masih ada lagi open houz invitation yg perlu di hadiri,
p/s/s : 3rd october - picnic at rawang's

SELAMAT HARI RAYA, Maaf Zahir & Batin



No comments: