April 7, 2010

holla APRIL

hye anda-anda semua! Eusoff disini. Apa khabar anda-anda semua? Terima kasih ya encik, cik, puan, tuan, Dr, Prof, Dato', Datin n etc kerana sudi membaca blog ini. im just an ordinary EUSOFF! :) ada kelemahan dan kekurangan jugak! haha.

firstly, gua tersangat nk mintak ampun n mintak maaf kerana agak lama tidak meng-update blog ini! pejam celik pejam celik, makan tido makan tido dah bulan APRIL rupenyer! blog pon dh lame tak dikemasini, sementara ada kelapangan waktu ini, gua update la serba sedikit ya! bukan ape, mamapaparazzi dh bising sgt! nasib baik x serbu dalam exam hall je suruh update! ok! lupakan seketika cerita yang di tambah-tambah itu.


study week telah pon berlalu dengan bagitu indah! gua memaksimumkan cuti tersebut! cuti seminggu jangan disia-siakan untuk pulang ke rumah! jgn risau, dengan berbekalkan tagline "NOW EVERYONE CAN FLY" harapan anda untuk pulang ke kediaman anda akan termakbul. gua mmg pantang kalo time nk check flight tuh, ade murah, cepat-cepat mau bookkkkk! bkn ape, masa itu intan berlian bling bling kot skrg ni!






study di rumah sangat berbeza dengan di cllge. sangat-sangat berbeda ya ibuk2 bapak2! disana gua bisa bergerak kemana saja kerana ada transportasi, ttpi di cllge, hanya kafe menjadi teman! study dirumah sangat tiada gangguan berbanding dengan cllge.! (mcm essay perbandingan jerk!) study di rumah sangat peace yalll, study di cllge, bingit dengan jiran tetangga yg x ahu waktu sesuai untuk karaoke! redbox murah je, pegi la sana, kat bilik untuk berehat, bukan untuk berkaraoke! sabar2! study dirumah ada internet laju, di cllge slow bongekk! so, xley facebook sgt! eh, kelebihan jugak tuh. hihi


then, back to KL dengan keropok segala, khas untuk teman-teman gua yang sentiasa membontoti gua kemana sahaja, teman-teman sekamar gua ketika ingin beradu (ahaha 18SG), teman-teman yang sentiasa marah sebab aku gelak x hengat dunia.( baiklah teman-teman sekalin, new semester gua gelak dengan begitu sopan sekali!), teman-teman yang sentiasa lepak-ing, overnit-ing, futsal-ing,mamak-ing dan segala "ing" lah! next tyme gua bawak kerook lagi banyak ok!


EXAM!

exam gua so far very-very good! bukan nk berbangga sakan, tp gua sgt satisfied dengan revision yang gua paksa jugak kat diri ini. BERBALO-BALOI! ada 3 paper lagi, then gua nk kena kemas segala harta pusaka yang ada ni untuk berhijrah ke hometown gua! wahh,happy. hotel dh book jugak untuk menenangkan jiwa,minda dan badan! oh x sabarnya!


SY TAK UPLOAD GAMBAR SEBAB kuala lumpur SGT PANAS, DAN GAMBAR-GAMBAR TIDAK DI-IZINKAN UTK TATAPAN UMUM!


HAK CIPTA TERPELIHARA DLM LAPTOP GUA!


PROMOTIONS!

bagi yang memerlukan perfume, gua ade buat part tyme isi masa kosong tolong jual perfume. MEN & WOMEN

FOR MEN :

-giorgio armani
-hugo
-tommy hilfiger
-davidoff
-joop
-dunhill
-dolce& gabbana

FOR WOMEN :

-thierry mugler
-chanel
-christian dior
-armani
-YSL
-givenchy
-gucci
-hugo boss
-joop
-lancome
-christian dior
-giorgio beverly hills
-estee lauder
-issey miyake

we also sell "celebrity parfums".. interested, contact 013-2858948!

price :reasonable

quality : high quality

got tester, try first!

:)

2 comments:

Anonymous said...

good luck then!

Anonymous said...

minyak attar ada x??
ngaaa