July 14, 2010

THANK YOU.



salam hormat semua followers dan readers sekalian.


kali ni gua nk update sikit je. sebab gua sedang mengumpul data-data yg lebih menarik untuk dihebohkan disini.

seperti yg sedia maklum, gua skrg berada di Uni gua di Kuala Lumpur. hostel yg gua tinggal skrg ni gua panggil "villa". nama nak gampang je kn, saje je nk bg fabulous skit.. villa gua skrg tgh sebok mat-mat indon duk mengecat. colour ape korang rasa-rasa? cuba teka! sape betol aku agi 50cent... dieorg cat bangunan 7 tingkat ni guna pengangkat yg mcm dlm cuci the musical tuh. jelas seperti pencuri nk masuk bilik korang! gua nk tdo gaya kupu-kupu pon tak aman!


special thanks to MISS N for this thingy. i appreciate it a lot. im hoping to go there too. lucky u girl.

member gua g london, n she gave this black tees to me. thanks again.


waktu skrg : 2.46am, 14 July 2010
location :villa's

esok class gua 9am dol. takpe,gua dh spare masa tido gua ptg td!



~eazarts~



8 comments:

Anonymous said...

lawa la baju ni. mane dapat?

hanis said...

hoit, miss nina bg ea baju tu ? igt aku tatau ke =P... jgn lupe bende yg aku nk tu ..huhu xlame sok aku wat lak entry bilek smart =p

eusoffaqeuddin said...

ok cikhanis! ak ngah gigih mencari!

si pink manis said...

ucop...nak gak baju tue..kerat sebelah ngan aku au..hahahah

eusoffaqeuddin said...

camne nk kerat? meh2,dtg bilik aku kita potong sama2 k?

eusoffaqeuddin said...

camne nk kerat? meh2,dtg bilik aku kita potong sama2 k?

si pink manis said...

kerat jelaw..ko sebelah..aku sebelah..nanti lg sebelah tmbh bj pape..wow creatif n inovasi..hahahah =p

eusoffaqeuddin said...

banyak lakau punyer kerat separuh2..sexy la gila! hahaha