April 5, 2009

.: dubai :.

burj al-arab

Tak ada lagi kata-kata pembuka yang menarik yang mampu aku fikirkan. Mungkin lebih baik kali ni aku mulakan penulisan aku macam ni je. Kosong. Ringkas. Tak menjemput prasangka, sama ada aku ni religious atau tidak. Neutral saja. Sesuai dengan emosi aku, neutral.

entry kali ni nak cerita pasal rezeki..sebenarnyer, dua or tiga minggu lepas, time aku nak balik bilik tu,aku ternampak satu poster dalam lif,program GEMILAMG'09..aku pon tros apply la.amek boran - isi - hantar..bukannyer aper,saje je nak habeskan dakwat pen yang bersepah dalam bilik tuh.haha.so,apply lah aku untuk menyertai program GEMILANG '09 itu.

DING DONG!
phone aku ada message masok!
hmm.
sape ni yang message aku time maghrib nih.dah la aku x save nombor ni.mesti nak kenalan ngan aku nih.tak pon nak ajak aku join macam-macam jenis pelaburan .sorry ye!aku tak layan semua tu.
aku pon bace la message tu dengan perasaan yang agak marah la!

message itu berbunyi :

TAHNIAH,Anda tlh diplih utk ditemuduga bg program delegasi ke Dubai 09(GEMILANG '09).sesi temuduga akan diadakan pada 5 April 2009 (ahad) bertempat di bilik persatuan pada jam 8 malam.Hanya peserta yan menerima mesej shj akan ditemuduga.

OMG.
terkezut gila aku.cepat-cepat la aku reply message tuh n ask for confirmation.mane tak nyer,aku just apply jew.tak tau plak sangkut!Alhamdulillah.tak kesah lah dapat pegi ke tak, sebab aku merasakan aku terlalu kerdil untuk menyertai nya!hmm.

sekian sahaja dr aku.
semoga bertemu kalian lagi di entry akan datang!
bye.wasalam!
:)

No comments: