April 29, 2009

.: kembali seketika :.


holla semua!ya!

EUSOFF KEMBALINYA LEBIH BERTENAGA!satu ungkapan yang sentiasa aku ingat walau dimana aku berada.sebelum aku bercerita panjang, nak tanya skit laaa....ape pendapat korang tentang quotation tersebut?tak kisah la samada dari segi vocabulary ke, keseniaan aku menghasilkan gambar tu ke, and ape-ape lah...Seri Paduska EUSOFF memohon anda mengutarakan pandapat saudara saudari sekalian di shoutbox sebelah k?tengs...

sebenarnya, quotations tersebut telah wujud dalam blog ini sebelum ni...tp aku delete cepat-cepat sebab aku nak daftarkan quotation ini menjadi hak milik aku.!!!ok,dah daftar dah!!!HAK CIPTA TERPELIHARA.(jgnmemandai nk tiru)

kali ini bukan saje - saje je nak upload gambar juz nak bgtau korang yg quotations tu AKU YANG PUNYER, tapi ada makna disebaliknya....memandangkan aku x update agak lame blog ni, sebelum banyak serangga merayap..so aku pon bangkit kembalinya dengan lebih bertenaga untuk mengupdate blog ni...with new inspirations la katekan...

bukan ape,aku baru jew check result exam aku yg aku duduki baru-baru ni. Alhamdulillah, berkat usaha, doa semua ahli keluarga,doa rakan - rakan (walau aku tau korang x akan doakan aku pown kan??) aku berjaya memperoleh keputusan yang aku idam-idamkan!!! wahhh...congrats to myself. btw, thanks to my parents for the big sacrifice just for my final exam..thanx a lot..EUSOFF AQEUDDIN BIN ZAINUDDIN ni sentiasa berusaha untuk mencapai kejayaan!

dikala aku sedang mengupdate blog ni, ada 2 paper lagi yg melambai-lambai memanggil aku masuk ke Dewan Besar UTM
International Campus KL tuh... agak payah subjek tersebut, tp bila dah kembalinya bertenaga kan, segalanya akan ku coba buat sehingga memperoleh hasil yang mengagumkan!

thanx kepada NUR SYAFIQAH BT MOHAMAD jugak kerana berjaya menjadikan penama diri ini semakin rajen menelaah buku2 yang dah lame berhabuk!thanx piqa.i appreciate it a lot.muaaahhaaaahaaa


sambil2 tu, ringan-ringankan mouse anda click kat bawah ni


klik di sini! (tunaikan tanggungjawab anda!)


bye!

No comments: