April 14, 2009

.: nah ko :.

dikala kebosanan melanda jiwa ini,soklan-soklan ini bermain di minda aku.dan akan ku taggedkan.

1. Nama penuh anda?

EUSOFF AQEUDDIN B ZAINUDDIN

2. characters on you?

of coz baek
jujur
bersemangat
pantang dicabar
tetap menjadi diri ini

3. Time nak jawab soklan ini,korang berpakaian aper?

short,Hard Rork Bali t-shirt,Montblanc watch

4. Apa hobi anda semasa dibangku sekolah?

pantang tengok AutoShow, magazine kreta.minat yg mendalam dalam industri permotoran.tp,skarang dah kureng.minat kat pompuan jeww!!haaa..gatai!

5. Target anda tahun ini?

aku nak dekan lagi sem ni.boleh?haaaaaaaaa.

6. Apa perkara/benda yang penting dalam hidup anda?

keluarga.duit.handphone.education.

7. Benda terakhir yang anda beli dengan duit anda sendiri?

too many to be listed r.2-3 minggu asyik kuar je ngan abg.

8. Dimanakah restoran terakhir kamu pergi?

McDonald,Cineleisure Damansara!
Anjung,Ara Damansara
Malabars, Subang

9. Shoppng complex terakhir yang kamu pergi?

SACC mall Shah Alam - The Curve - Subang Prade - Cineleisure!

10. Adakah anda sedang bercinta?siapakah gerangannya?

Mr Eusoff dah takot untuk bercinta lagi.adoyaii.tp masih dalam percubaan!

11. 5 lagu yang kerap kamu dengar sekarang?

Yuna - dan sebenarnya
Kerispatih- demi cinta
Taylor Swift love story
Akon - Right now na na na
Mocca's songs

aku taggedkan soklan-soklan ni kat :

>azyan
>dee
>ain rahmat
>jannah
>sape2 yang sudi.tapi bgtau aku dulu.bley aku komen

selamat mencoba!!!
chow!

No comments: