December 17, 2009

KEMBALI SELEPAS INI . . .

Wake up in the morning feeling like P Diddy
(Hey, what up girl?)
Grab my glasses, I'm out the door, I'm gonna hit this city
(Lets go)
Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack
'Cause when I leave for the night, I ain't coming back

I'm talking pedicure on our toes, toes
Trying on all our clothes, clothes
blowing up our phones, phones
Drop-topping, playing our favorite CDs
Pulling up to the parties
Trying to get a little bit tipsy

Don't stop, make it pop
DJ, blow my speakers up
Tonight, I'mma fight
'Til we see the sunlight
Tick tock on the clock
But the party don't stop, no

Don't stop, make it pop
DJ, blow my speakers up
Tonight, I'mma fight
'Til we see the sunlight
Tick tock, on the clock
But the party don't stop, no

kesha_tik tok rocking my ears once i awake!

bangun ja pagi ni, terus ter-bukak lagu kesha-tik tok! i dont even know what the purpose of it.

YES!
aku bercadang nak packing barang-barang mlm td untuk pengembaraan sempena cuti 3 hari weekend nih. Jangan ingat Geng Upin Ipen je yang ada pengembaraan okayh. ketiduran yang sangat nyenyak, sambil menanti mimpi indah yang tidak singgah pada diri aku mlm td. Supposely aku kejutkan roomate aku yang akan ke kelas seawal pagi, memandangkan KL yg sentiasa jamm kan, tp keadaan berlaku sebaliknya. thanx ya roomate! class aku start pukul 3 petang okayh hari ini. kelas paginya telah dibatalkan atas sebab pengedar buku yang agak lembap menghantar buku untuk kami belajar!


oh ya, aku kena handle program Annual General Meeting untuk budak-budak Accountancy dan Pengurusan Teknologi. Alhamdulillah program itu diluluskan hari ini. Thank God. temanya ala-ala executive gitu la. hmmm. kena cari bahan baru nih utk mlm itu. ye lah, aku pengarah programnya. xnak kalah tuh! hahaha.

PACKING OH PACKING OH PACKING

aku ulang balik, class at 3pm till 6pm. and at 6pm, my brother will be waiting for me. nak pergi terjah Putrajaya! dari sana akan bermulalah pengembaraan kami. for sure aku kena bawa bagasi ke dalam kelas! oh SHIT. sungguh SHIT disitu.


menuju destinasi!



OH YA!


Good luck pasukan Malaysia yang mara ke final! aku akan tengok no matter what happens. anda bagaimana?

NEXT!

at 1 pm aku nk kena hadirkan diri ke jemputan lunch yg sepatutnya aku yang invite dia, tapi dia yg ajak aku. pelik kan? mesti korang x paham! ingorekan sahaja! ada hal nk di-diskusikan.


25 DEC. 2009


ade yang ajak aku kelur makan2 la, hang out sane sini la..ade yang ajak pegy rock the world la. katanya, "have fun la skit". hmm. nanty aku tanya dengan PA aku kayh? aku everyday pon enjoy sakan. nk enjoy lagi? hahaha. anda dirumah ape rancangan? lakukan aktiviti yang berfaedah ya!


PESANAN PENAJA :

  1. terima kasih kepada Encik B yang menggesa aku untuk update. dan TING! dea itu datang!
  2. aku akn update lagi selepas kepulangan beta ke kota metropolitan KL.
  3. to azie, i suka je duk KL, for this time being, agak bosan pulak KL ni. so, kita keluar seketika dr KL. okies?

KITA JUMPA LAGI DI BLOG YANG SAMA, JANGAN TUKAR SIARAN!
SALAM HORMAT dan ASSALAMUALAIKUM

8 comments:

Anonymous said...

usop, blog mu lawa la colour grey! sesuai ngan tema ala-ala executive or exclusive! mu pon eksklusif jugok!

aizul marcello said...

hahaha mengapa mesti hencek B ek??

eusoffaqeuddin said...

cik anonymous! terima kasih ye. jgn puji lebih2, terbakar japgy blog ni. keep on reading my blog.

eusoffaqeuddin said...

aizul : B stands for many thing. haha. tetibe terlintas nk panggil Encik B. Bergaya kot.

-azimah ikhsan- said...

haha..que..i hope u will love KL as much as i do love tganu..haha..its great to have fun at putrajaya eh? adoi la.. terinfluence wif ur style of typing.. im talking in eglish plak.. haha.. =D

eusoffaqeuddin said...

azie, putrajaya tu singgah sekejap je. my jurney is too far away. ke utara nk habak hang! lalu KMK jugak!

-azimah ikhsan- said...

aiseyh..sempat lagi lalu KMK...rindu la..tempat bermulanya kenal korang suma... =')..selamat bercuti la sahabatku yea?

eusoffaqeuddin said...

thanx! azie