August 12, 2009

embun

hallo.kalau kalian nak tahu, jam skarang menunjukkan pukul 4.30 am!yaa. Mr Eusoff Aqeuddin di sini.bukan makhluk lain okayyyy.

insane kah aku??tido pada pkul 10.30 pm n terjaga dalam pkul 3 am dan terus mengonlinekan diri mengupdate blog ni?yeahhh.itu tandanya betapa aku cinakan blog aku ini sehinggakan aku mengorbankan masa tido aku sendiri.agak berbaloi jugak la aku bagunwal pagi.sempak jugak aku menjenguk buku accounting yg tebal gle vavik tuh.ahaks! dan sempat jugalah aku check balik setting blog aku yang bercakerawala ni sebab nye, ramai pembaca cakap, blog aku xdapat nk komen, so skrg korang dah dapat komen, maka tanggungawab andalah untuk komen bnyk-bnyk owkeyhh??

mood aku sekarang terasa x sabar2 nak puasa,shopping raya,fikir ape nk beli, n of course fikir pasal raya jugak!for sure, bilk aku dah berkumanang lagu-lagu raya! ini satu situasi supaya aku lebih bersemangat utk menempoh jam-jam yang berikutnya.dengar lagu raya, baru la bersemangat skit.betol ark?

k lah.aku nk tido dlu.nak dapatkan energy untuk kelas japgy!adios.

No comments: