August 11, 2009

good.day



hallo.

semasa menaipkan perkataan2 untuk di post kan ke blog ini, aku baru pulang dari library. menemani rakan-rakan seperjuangan menyiapkan assignment masing2.

okayh,this entry a little bit mcm diari aku hari ni.

pagi as usual, sesudah bangun pagi, mencelikkan mata yg teramat berat untuk dibuka, face wash, brush my teeth, membuang sisa sisa toksik yang aku rasa tidak perlu disimpan lama dlm perut aku yang bulat ni, mandi sepuas-puasnya untuk menstabilkan body temperature karena class aku hari ni teramat membosankan. tapi hari ni, semangat aku lain skit.aku trn dr bilik sangat awal. usually aku trnaround 8 am, but today aku trn dlm pukul 7.40 am! aku jalan terus dan terus menuju bas UTM yang hanya menantikan langkah-langkah aku untuk duduk di dalam bas. satu lagi perkara pelik aku lakukan, iaitu duduk di kerusi paling depan sekali kat dalam bas tuh.really weird.serious shit.

aku tiba di campus around 8 am sedangkan class aku bermula pkul 9am. kat bilik td tiada makanan yang bleh dijemput untuk masuk ke mulut aku yang sentiasa inginkan makan walaupon ramai kata aku semakin gemuk! ya,kata-kata kamu semua etol.aku dh stop jogging setiap petang.

9am 11am BUSINESS LAW Class(Mdm Fuzila)

mcm biasa,this class aku slalu mengantuk walaupun class baru bermula 15 mnt. tapi,semangat hari ini membuatkan aku sentiasa fokus tentang ape yang aku dengar, akta-akta yang diceritakan seperti baru tadi aku read through.seriously beb, class ni mmg class tido aku, kepala aku mengangguk bkn meng-ia-kan apa yang diajar, tetapi turun n turun n turun tanda mengantuk! thanx God.syukur ke hadrat mu kerana memberi kekuatan untuk melawan syaitan-syaitan yang sentiasa menggoda aku.

11am - 1pm MANAGEMENT ACCOUNTING Class(Mr Redzuan)

class ni sebenarnya memerlukan fokus yang sangat super ketika beliau mengexplainkan sesuatu.
entah kenapa, ape yang aku pelajari hari ni seperti get in n stick in my brain. segala yang aku pelajari hari ni sangat mudah utk difahami.selapas class hbs, aku ketemu dgn AIZUL MARCELLO a.k.a kawan abg aku n kawan aku jugak! he keeps on calling me haziq. dia kata sebab i look alike haziqAF. borak n borak.lame x jumpa dia.dh 4 tahun kot.kan aizul?it wass in 2005 kan yg u dtg tganu.hmm.then, terima panggilan dr lecturer yg class 2pm - 4pm cancelled. then lepak library!

tonite,nak siapkan assignment yg nak kena hantar khamis ni. mkn nasi goreng kerabu kelantan n milo ais tabur! kan dh lapar ni. hmm.betol la, nafsu mkn aku skrg sangat susah untuk dikawal. ada cadangan?hahha.aku xnak la lepas ni korang panggil aku blue hyppo la,hypopatamus??haha n mcm2 lah!~

okey lah rakan-rakan sekalian.ini saja coretan eusoff kali ni.semoga ketemu lagi!

wasalam

p/s : active on facebook only.
mood : puasa n raya.listening to raya songs!

2 comments:

eusoffaqeuddin said...

finally,dpt komen jgk.agak lame x dapat meng-komenkan diri kat blog sndri..

aizul marcello said...

yeah!! akhirnya ketemu juga gue dgn lo! hahaha

nice meeting u n ur frens dude!!