January 10, 2010

gua the project manager!

assalamualaikum dam salam sejahtera!

buletin utama malam ini, pelajar jurusan Pengurasan Tekonologi Perakaunan, EUSOFF AQEUDDIN BIN ZAINUDDIN berjaya mengadakan satu ANNUAL GENERAL MEETING bagi Persatuan SMART UTM International Campus Kuala Lumpur. Beliau meluahkan rasa gembira dengan menulis blog ini walaupun mendapat kritikan daripada beberapa pihak.


(cita-cita gua nk jadi news broadcaster dulu. skrg dh tukor! hahahah.)


EUSOFF : gua x kesah ape org nk cakap kat gua pasal majlis ni, yg penting majlis berjalan dengan lancar! nobody's perfect rite, so kalau ade silap tuh, biasa lah, mohon diampunkan. anda komen sy byk silap kn, lepas ni anda ajar la sy sampai sy blh jd wedding planner, programmes planner n etc. ok? cantekkkk.



nah ko, tatap gambor gua sampai pengsan!
hak hak hak



INTRODUCING ...

EUSOFF as the project manager
FATIN ZAHARI my vice project manager. haha.



nampak gua tak?
kalo x nampak tandanya . . .



CIK AZURA, miss photographer!


jawatan untuk aku ke?. thanx ya!
thanx kepada yg memangkah nama aku dalam pilihanraya ok!


KING!
acara yg xpernah dibuat org!
meeting tp ada KING n QUEEN,tp ada aku kesah???
ni lah caranya aku menaraik ahli2 untuk datang pada mlm tuh n GLAM hbs mlm tuh.
bila lagi nk GLAM kan??


QUEEN!
kepada yg tak menang, dunt be sad ok?
next tyme dress up betol2.
biar gua plak jd juri.





January 10,2010 aku agak lesu di pagi hari kerana January 9,2010 aku sangat bekerja keras! n agak keDEMAMan skit. status di Facebook aku pon "not feeling well" pada 9 Jan. tp once aku celik mata pada 10 Jan. everythings was like..ermm, hmm, new inspirations! aku semakin bersemangat nk belaja n jd rajin je!
oh YA! wish birthday kat RAJA MUZAMMIL SYAH pagi td, n dia ajak pergi maen bowling kat Wangsa Walk. kami maen 2 game, totally starving mase maen nih. sape menang beb? gua la, tp gua maen xde skill mcm dieorg! dieorg punye mmg gua xley challange, gua stakat bola straight je! siap ye kalian, japgy aku tarining sampai bola pusing2! STRIKE!

xmkn pon x menghalang untuk berentap!

ok! new inspirations memanggil gua. nk g belajor la pulok! so, those r few glorious moment that i had so far. how about u? share2! YM gua sentiasi di buka. Facebook pon sama!

Facebook: search Eusoff Aqeuddin
YM : eusoff_q
No H/P : 100

4 comments:

Anonymous said...

terbaekkkk lah!

sizUka said...

bahsee! haha love ur writing

eusoffaqeuddin said...

anonymous : mmg terbaekkkk! i loike. thanxx readin.

eusoffaqeuddin said...

sizuka : thanx! i love my my blog damn much. love reading ur blog too. update soon ya!