January 4, 2010

utama!

heyy!

happy new year 2010!



azam tahun baru?
tersangat banyak,
and i dont think that i'm gonna make it
happened or not.

sabar ya. im listing it.




..........................................................................................................................................................................

no more NEW YEAR! no more NEW YEAR!


dont be surprise
ok! anda masih lagi berada di blog yg selamat! dijamin tahap sensitip nyer! gua guarenteeeee! warranty tarak yer! BLOG gua juz berubah sikit jer, buat make-over sikit! better than before rite? YA(aku sendiri jawab). OK, FINE! before new year eve lagi gua sudah jati hati sama GREY! tak tahu kenapa! towel GREY! blog GREY! soft board dlm bilik pon GREY!Baju kemeja pon GREY!kain pelikat pon GREY!

tak kisah lah kan warna ape. yg penting blog ni sentiasa dikunjungi. Gua tengok bertambah je blog COUNTER tuh. Follower pun semakin bertambah!

Shukran! Shukran! Tocey! Tocey! Thanx! Thanx! kerana sudi menjenguk blog ini.



Pesanan:
  1. tunggu next entry k? gua nk upload gegambar meeting baru-baru nih!
  2. gua tak sabar menemu keluarga! unty gua pon nk deliver baby x lame lagi! cousin bertambah lagi. wahh!

No comments: